Den spännande affärsmodellen med gigare uppskattas av H&M

ProServe förlänger samarbetet med H&Ms marknadsteam.

ProServe fick förtroendet redan i januari 2021 att med hjälp av sitt nya sätt att leverera gigare till ett av H&Ms marknadsteam på den globala nivån. Under våren stärktes även samarbetet med fler team och nu väljer H&M att förlänga samarbetet.

Det var strax innan årsskiftet 2020 som ProServe och H&M inledde en dialog där man ville hitta extra resurser i form av gigare inom PR, kommunikation och marknadsföring. Under våren 2021 utökades samarbetet med ytterligare ett team och nu väljer man att förlänga avtalet med ProServe.


-Det är roligt att vår idé och vad vi levererar uppskattas av flera bolag och dessutom av välkända företag. Detta visar att även stora bolag är intresserade att av att jobba med duktiga gigare. Det här är framtiden, säger Simon Cederholm, VD för ProServe.


Med hög flexibilitet och valmöjligheter av 3 kvalitetssäkrade kandidater så har beslutsfattare nu fått ett effektivare och enklare sätt att jobba med gigare och konsulter. I framtiden så hoppas Simon och gänget på ProServe att fler stora som små bolag vågar ta steget att testa deras tjänst och han trycker extra på att det inte kostar något att testa.


-Våga jobba med gigare, våga gör som H&M. Vi är här för att hjälpa er. Det ska vara enkelt att jobba tillsammans med landets bästa gigare, säger Simon.

171 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla